Blog of nieuwsbrief

Draagt het nieuwe bedrijfsprofiel ertoe bij dat uw klandizie toeneemt? Misschien wilt u dan ook een blog of een nieuwsbrief om uw klantenbestand te onderhouden en nog verder te vergroten. Daarin vertelt u waar u recentelijk mee bezig bent, en waar uw ambities liggen.

Blog

Een blog is geschikt om meer sitebezoekers te trekken. In een blog kunt opinies verwoorden, of vertellen welk nieuws in uw vakgebied u raakt. Natuurlijk zorgt u ervoor dat u zich goed profileert in uw blog. Een goede blog is enigzins persoonlijk, maar niet iedereen vindt het leuk om er zelf één te schrijven. Neem ik het schrijfwerk van u over, dan maakt u zelf een kladversie, of u vertelt mij mondeling wat u graag zou willen. De beste blogs verschijnen met enige regelmaat, maar daarover bestaat geen ijzeren wet. Er zijn ook bloggers die bloggen wanneer het hen uitkomt, en anders niet.

Nieuwsbrief

Een digitale nieuwsbrief is een fijn medium als u op een rij wilt zetten welke activiteiten uw bedrijf ontplooit, met wie en waarom. Hier vertelt u de laatste nieuwtjes over de voortgang van uw projecten en de nieuwe samenwerkingsverbanden die u bent aangegaan. Een nieuwsbrief is verder ook geschikt om uw netwerk te onderhouden. Misschien zet u iedere aflevering een andere klant in het zonnetje in een rubriek als ‘vijf vragen aan..,’

U kunt zelf bepalen wat een passende frequentie is: tweewekelijks, maandelijks of tweemaandelijks. Natuurlijk zorgen we dat uw nieuwsbrief per e-mail ontvangen. Wie de mail open klikt, komt automatisch op uw website, waardoor uw sitebezoek flink toeneemt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *